Vihdoinkin uusin kanavatyöni sai kehykset.Se on ollut valmiina viime kesästä lähtien,mutta ollut tuolla kaapissa. Nyt vasta sain aikaiseksi kehystyttää sen. On kiva katsella nyt,kun se komeilee tauluna seinällä:) Mä niin itse tykkään tuosta mallista kovin. Siihen liittyy hauska tarinakin. Juttuhan on niin,että mä olen tuon pohjakankaan ja langat ostanut Helsingistä, Wanhasta satamasta, käden taitojen messuilta. Sinne mentiin porukalla,eli tyttäreni,minä,vävy ja mieheni.Miehet jätti meidät naisväen messujen portille ja menivät etsimään autolle parkkia,tarkoituksena sitten tulla myös messuille.Me jo tyttären kanssa ostettiin liput ja mentiin sisälle. Heti ekassa hallissa,ekalla paikalla mä näen Kanavatyökeskuksen myyntipaikan ja silmiini osuu juuri tuo kanavatyö,jota olin monista esitteistä katsellut ja ajatellut,että sen ostan kunhan paikalle sattuu. Niinpä mä tein kaupat.Me vähän tyttäreni kanssa naureskelimme,että mä juuri ja juuri olin päässyt kynnyksen yli messuhallin sisäpuolelle,kaikki hallit vielä kiertämättä,mutta mä jo kaupat tehnyt ja rahat mennyt ja miehet vasta etsii autolle parkkia.....:)
Tässä nyt sitten kuvaa.
597286.jpg

Vielä toinen kuva sukista .Sain äsken valmiiksi villasukat miehelleni.Taannoin neuloin itselleni mökkitossut,joten sitten minun piti neuloa miehelleni mökkisukat :)  Ihan tavalliset,vähän tylsät tehdä,mutta niin kovin tarpeelliset.
604115.jpgLankana seiska veikka.