Kesä se näyttää saapuneen tännekinpäin. Taas on viikko alullaan ja intsu on hieman kipee. Kas kun minä yhtenä päivänä pukkasin vahingossa ison varpaani terassin kynnykseen. Lienenkö minä niin suuresti kesän tulosta riemuiten rynnännyt terassille ja auts...Nyt on varvas vaan päivä päivältä kipeempi,kävely tosi hankalaa. Kaiketi se poikki on,kun en saa liikuteltua sitä,on tummanpuhuva ja paisunut.Tähän ei auta kuin aika.Yövieraita meillä oli ja lauantaina ne hautajaiset ja kyllä mä olin paljon kipeempi kuin annoin ymmärtääkään. Särkylääkkeitten voimalla jotenkin kestin.Nyt mä kyllä tänään aion levätä. Mä yritän antaa oikein luvan itselleni lepoon. Voihan sitä levätessäkin tehdä käsityötä,voihan!
Mä joka raossa olen kaikkee virkkaillut. Valmiina on parikin työtä ja monta kesken.
604112.jpgTämän taulun virkkasin. Kuvassa se ei ole niin selkeä,mutta tekniikassa ei mitään kummallista ole. Se on tehty ruutuvirkkauksella. Mä olen tässä aikasemmin virkannut näitä tauluja monia mm. häälahjoiksi. Tässä minun omassani vain ei nyt kummoiset kehykset ole,kun en malttanut kehystyttää,on niin arvokasta puuhaa,joten laitoin siihen vain yksinkertaisesti isot valokuvakehykset. Taulun koko on 55*45. Laitoin virkkauksen alle tummanvihreän pohjakankaan. Taulu on virkattu 3-säikeisestä ,valkoisesta kalalangasta.Malli on jossain vanhassa Kauneimmat Käsityöt lehdessä kaitaliinana,josta mä sen olen muokannut.
597288.jpgTässä tää toinen työ. Taas tilaustyönä tämä pyöreä liina. Lankana on Novitan Kotiväki vaaleanpunaisena ja sitten toinen lanka ,joka oli joku erikoislanka,jossa myös eri vaaleanpunaista ja sit hopeaa seassa.
597290.jpgVielä lähikuvaa,niin vähän tuo hopealankakin välkehtii.