Nyt on Intsulla jälleen kiire pukannut päälle,eikä ole meinannut ehtiä blogin ääreen. Eipä silti,ei ole ollut aikasemmin mitään näytettävääkään.Tää päivä meni suurimmaksi osaksi Seinäjoella. Taas sellainen päivä,jolloin mieheni yrityksen asioilla hyppäsin pitkin kaupunkia. Niin ja niinkuin aina,niin tietysti mä Käsityöliike Fionaan pistäydyn ja monen monta lankakerää lähti mukaani. Mulla on monia tilattuja töitä,joita pitäis tehdä, niistä sitten aikanaan blogissa.Mä itselle tehdyissä töissä pyrin hyödyntämään jämälankoja,mutta tilaustöihin ostan aina uudet langat. Sitten vielä sieltä asioiltapäin menin kaitsemaan kolmea pojanpoikaani. Nuorimman kanssa vähän piti muka pelata kimbleä. Ei hän siitä mitään ymmärrä,kunhan on hauska nappuloita siirrellä:) Vanhimman kanssa otettiin lätkämatsi ja voi sentään,arvaatkaas vaan kävikö minun huonosti!:) Ei sentään maalisaaliini aivan pyöreä nolla ollut,mutta eipä paljon muutakaan ja veljeskatras senkuin hurrasi ja hihkui vanhimman veljeksen voittoa!:)
Nyt mulla on esitellä teille pyöreä kukkaliina.
658572.jpg
Tämäkin olen tehnyt jämälangoista. Oli tuota punaista täysiä keriäkin,mutta vyötteet häipyneet. Jonkin sortin puuvillalankaa jokatapauksessa. Malli taas vanhasta Kauneimmat Käsityöt lehdestä.
658564.jpgLähikuvaa kukkasesta.