Ennenkuin tässä taas alan pakata mökkikasseja ,niin laitan teille pienen tervehdyksen:) Koko aamupäivän olen ollut tuttavaani auttamassa ikkunoitten pesussa. Nyt sitten haalimaan kasseja kasaan ja mökille. Ihanaa!!
Nyt mulla on virkatut pitsit keittiön hyllyn reunaan ja välipalana laitan ne tänne.
662389.jpg
Malli on oikein vanhasta Et-lehdestä ja lankana Novitan Kotiväki. Kupit,jotka on hyllyssä,ovat tuliaisia ulkomailta. Mä yhteen aikaan toin aina kuppeja,mutta nyt olen sen harrastuksen lopettanut. Ylimmäiset ovat Turkista,keskimmäiset Tunisiasta ja alahyllyssä vasemmanpuolimmaiset Bulgariasta ja oikean puolimmaiset ankkakupit Unkarista.
662394.jpg
Tämän piti olla muka tarkempi kuva pitsistä,mutta ei nyt tämän tarkempi onnistunut tulla tälläkertaa. Mä olen sellainen kuvaaja,että mulla se on aivan tuurista kiinni:) joskus onnistuu kuin vahingossa ja joskus ei millään!