Alkaa olla viikonloppu paremmalla puolella.Se on mennnyt kaikenlaisissa tapahtumissa ja minua kovasti surettaa,kun en millään ehtinyt neuletapaamiseen,Kip-päivään eilen,mutta ei sille mitään voi. Joskus sitten. Tänään on tullut istuttua pesäpallokatsomossa,katsomassa naisten superpesisottelua.Omalle suosikkijoukkueelle tuli voitto tänään. Älkää vaan luulko,että olisin jotenkin sporttinen,kun en todellakaan ole. Tuo pesis onkin ainoa,jota mä edes penkkiurheilen ja siihen mä sitten olenkin hurahtanut täysin!:)
Jossain raossa mä tein taas kranssin. Se edellinen joutsenkranssi on jo vietynä mökin ulko-oveen ja tää nyt valmistunut on kotiovessa.
649224.jpg
Tämä on jälleen neulonnan ja virkkauksen yhdistelmä. Ensin neuloin vihreästä Fanny pörrölangasta suorakaiteen muotoisen palan. Jälleen kuin kaulahuivin. Mulla oli 3,5 puikoilla 30s Tein aina oikein-neuletta..Sitten ompelin reunat yhteen,että tuli kuin putki,jonka jälkeen mä täytin sen "putken" vanulla hyvin täyteen,sillai että siitä tuli napakka. Sitten vain yhdistin päät ympyräksi. Kukat virkkasin puuvillaisista sekalaisista jämälangoista  ja kiinnitin ne kranssiin. Taakse virkkasin vielä pienen kiinnityslenkin. Tää on nyt tälläinen riemunkirjava ja kokeilu tämäkin.