Mökille ei tullut lähdettyä. On sateista ja kiva joskus kesälläkin olla viikonloppuna kotona.Toisinaan väsyy mökkikassien pakkaamiseen ja sitten taas purkamiseen. Aamulla pitkään lepäilin.Lähdin päivällä käymään ruokakaupassa ja kangaskaupasta piti hakea nappeja. Sinne oli tullut uusia vahakankaita. Olen jo pitkään katsellut uutta vahakangasliinaa keittiön pöydälle.Kangasliinaa ei ole kuin joskus,jos on kutsuttuna vieraita tai juhlissa. Mulla on aina porukkaa ruokapöydän ympärillä keittiössä,niin ei sit tarvi joka päivä pöytäliinoja pestä,kun on vahakangasta. Nykyään on niin nättiä vahakankaisiakin. Ja sieltä löytyi mun pöytään sopiva,mieluinen. Kun tulin kotiin,niin sen uuden liinan innoittamana vaihdoin toiset verhotkin  keittiön kahteen ikkunaan. Ne verhot ovat vanhat,mutta kun ovat olleet kaapin kätkössä monta vuotta,niin taas on kuin uudet olevinaan:) Vähästä sitä huusholli ja mieli piristyy. Sitten mä vessaakin sen verran sisustin,että laitoin uudet pyyhkeet. Mä tässä olen virkkaillut pitsejä käsipyyhkeitten reunoihin ja nyt tässä illansuussa ne ompelin kiinni ja ei muutakuin blogia päivittämään ja näyttämään niitä:)
718036.jpg
Tässä nyt pari roikkumassa veskin naulakossa. Lankoina käytin vanhoja ohuita virkkauslankoja,ei ollut vyötteitä enää.Virkkuukoukku oli kokoa 1,25. Malli on muutama vuosi vanhasta Kauneimmat Käsityöt Virkkausalbumista.
718037.jpg
Tässä vielä oikein läheltä kuvattuna malli.