Tää viikko on taas mennyt kuin hujaus. Kaikenlaista on ollut. Olen jonkun illan istunut pesispeliä katsomassa, olen ollut taas keuhkopolilla ja eilen silmälääkärissäkin.Lapsenlapsia on ollut kylässä ja hoidossakin. Ja tuota koiruusta maanantaisen leikkauksen jälkeen on saanut hoivata. Koira on kyllä aika urhea ja toipuu hyvää vauhtia.Käsityöt ei paljoa ole ehtinyt tälläviikolla kädessä viipyä,mutta kun aina on monia kesken,niin sentään joku on tälläkin viikolla valmistunut. Se jokin on,kuinka ollakaan laukku taas:) Niin se on aika mones tään vuoden mitaan,mutta vasta toinen itselle tehty.
812664.jpg
Mä nyt niin itse tästä tykkään. Tää on mun lempivärini ja mulla on sinertäviä takkeja. Malli on itse keksitty.Lanka Catania-puuvillalanka. Virkkasin tuon laukun pienistä paloista. Siihen tuli 98 tuollaista virkkaamalla kiinnitettyä pikkupalaa. Voi kyllä lankoja sai päätellä vähän enempi!
812663.jpgLähikuva mallista.
812661.jpg
Tähän lopuksi vielä koirasta kuva. Se raukka joutuu olla tässä kuumuudessa tuo tötterö päässä. Kyllä tuon muovin päällä on kuuma pitää kuonoa! Reippaasti jo vaan taas makaa massunsa päällä,vaikka kaksi isoa haavaa on ja paljon tikkejä.