Mä olen viimeksi kirjoittanut,kun oltiin Tapion kauppaan menossa ihanalle reissulle.Monet tytöt ovat jo blogeissaan siitä kirjoittaneet,joten en nyt siitä sen enmpää muutakuin,että kyllähän se lankojen ostajan paratiisi on ja reissu oli muutenkin mukava. Kiitos,kiitos ihanien seuralaisten!:)
Jotenkin on taas ollut menoja ja kaikkee ohjelmaa niin,että vähän hiljaisempaa tahtia on käsityöt edenneet. Eilen ystäväni 50-vuotispäivillä ja tänään olen Sindi-sessukkamme kanssa oltu eläinlääkärillä jälkitarkastuksessa leikkauksesta ja otettu ompeleet pois. Sindi on ollut hyvin urhoollinen ja parantunut hyvin.
Ajatelkaa likat,mikä ilon päivä tänään kun sain ystävältäni ilmaiseksi,lahjana 4,5 kg kalalankaa!:)Ooh,mitähän isompaa niistä virkkaisin. Oisko se peitto tai verhot,aika näyttää!
Kun sieltä Tapion kaupastakin innostuin ostamaan muutaman kassillisen lankaa,niin pitihän mun edes jostain langasta kokeilla jotain tehdä.Ja niin mä neuloin noi sukat.
838263.jpg
Sukat eivät ole aikuisten kokoa,vaan noin 9-10 vuotiaalle lapselle. Täytyihän  mun yhdelle mummin prinsessalle jotain tehdä! Kyllä mä teen yhtä ja toista toisellekin prinsessalleni ja prinsseille. Mulla ei sen kummempaa mallia ollut ,vaan summissa tein mikä pitsikuvio nyt mieleen juolahti. Lankana on Sisu Glitter. Siinä siis on mukana hopealankaa,joka pikkuisen välkehtii kuvassa.