Näin vain on taas uusi viikko pyörähtänyt käyntiin! Aivan ekaksi haluan kiittää kovasti kaikkia teitä,jotka jaksatte käydä sivuillani ja kommentoidakin. Suurkiitos!
Minun on väsy,vaikka rentouttava viikonloppu onkin takana. Ehkä yöuni jäi lyhyeksi ja mulla on niin paljon lääkkeitä ja monet niistä väsyttää ja tarvin paljon unta. Eilen meni myöhälle,sillä kun mökiltä tultiin,niin oli taas kylään meno ja hauskassa kyläpaikassa tietysti vierähti monta tuntia. Sen jälkeen vasta mökkikasseja purkamaan,pyykkikonetta päälle ja kaikenmaailman kotiaskareita.                                                     Tänäaamuna menin pienen ekaluokkalaisen tykö,jonka piti kymmeneksi kouluun,mutta vanhemmat kiiruhti työpaikoilleen jo aamuvarhaisella.Kiva parituntinen pikkulikan kanssa. Sitten taksi haki hänet ja mä lähdin kotiin. Mulla on tässä yrityksen kaikenlaisia paperihommia pöydät leveellä ja niiden parissa menee tää päivä.Ei auta,vaikka päikkärit tuntuis kovin kutsuvalta ja juuri olen ostanut hyvän kirjankin.Se on Kate Jacobs:Pieni lankakauppa,sekin kovasti vetää puoleensa.No ekaks blogitan ja sit paperihommiin ja illalla sit lukemista ja lepoa.
Aikaansaannokisa,juupa juu. Jotain on valmiina,mutta en mä ainakaan noihin pienemmän prinsessani villahousuihin ole kovin tyytyväinen,mutta olkoot.
928172.jpg
Nää on suurinpiirtein 3-vuotiaan lapsen kokoa. Mä ajattelin tehdä tyttöselle villahousut,sillä onhan ne hyvät pakkasella haalarin alla ja sit ajattelin,kun talvella ollaan kylään menossa,on takki ja hame,niin pelkät sukkahousut ovat liian ohuet,joten voi vetäistä villapöksyt päälle.Lankana on Janne,konepesun kestävä villalanka. Mutta sitten tulikin" tenkkapoo",sillä neljä kerää Jannea ei aivan riittänyt ja enhän mä samaa erää saanut lisää,kun tuo Janne on ostettu kaukaa Tapion kaupasta.Niin piti vyötärö neuloa eri sävyllä ja mua vähän nyt häiritsee.
928174.jpg
Sitten toinen aikaansaannos on nää lapaset. Mä neuloin nää Garnstudion Fabelista,joka on laadukas sukkalanka.Niin,niin,tiedän,että Fabel on liian ohut lapasiin,mutta nää mun sovelletukset ei ole kyllä ohuet. Nimittäin neuloin ekaksi kaksinkertaisesta langasta ja sitten tein vielä ohuet sisälapaset,joten nää on ikäänkuin kolminkertaiset. Ei pitäis pakkasella käsiä palella. Koko on noi 9-10 vuotiaalle.