Mökkikasseja olen alkanut pakkaamaan. Pitkästä aikaa on mökkiviikonloppu tiedossa. Toiset kyllä ovat viettäneet mökkikauden päättäjäiset jo,mutta eipä tuo meitä haitanne. Kiva mennä:) Sunnuntaina kyllä ei kotiintuloa voi kovin myöhäiselle jättää,kun pyhäillalla on 75-vuotis synttäreille meno.Mun käsi on vieläkin kipee,mutta ehkä vähän lieventynyt mitä viimeksi.Eihän se meinaa parantua,kun mä en malta olla sitä rasittamatta käsitöitteni kanssa.Mä virkkasin pyöreän pinkin liinan ja vien sen mökille.
882137.jpg
Mä yhdistelin tähän vähän kahta mallia ja lanka on vajaasta ,vanhasta puuvillalankakerästä,josta on vyöte kadonnut aika päiviä sitten.
Nyt lähden kaupassa käymään. Ensiviikolla sitten tavataan koneen ääressä. Mä luulen,että sitten on esitellä neuleita,sillä lankakerät nyt ainakin lähtee mökille mukaan:) Oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille!