Eilen oli hauska päivä. Mä sain illalla olla mukana niin ihanassa neuletapaamisessa:) Meitä oli kokoontuneina  täysi tusina iloisia käsiillä tekeviä naisia. Katseltiin toistemme lankoja,tekeleitä,mallilehtiä ym. Monta ideaa pukkas ja hauskaa oli juttujen rönsyillessa sinne tänne:)
 Eilen sain myös valmiiksi taas tuollaisen samanlaisen pikkuliinan,jollainen mulla aiemminkin ollut blogissa. Malli tulee ulkomuistista,enkä mallin alkuperää muista!Mä olen tehnyt näitä kymmeniä erivärisillä kukkasilla,vähän saajan huushollivärityksen mukaan. Näitä ovat saaneet miltei kaikki mun ystävät ja nyt lauantai-illaksi meidät on kutsuttu kyläpaikkaan,jossa aikaisemmin ei olla oltu,joten pitihän mun taas tollainen linna tehdä,jolla mä koeta ystävyyttä sinetöidä!
900628.jpg
Lankana on Anemone puuvillalanka.