Olen saanut kaksikin kappaletta tätä samaa haastetta,mutta tulivat eri päivinä,joten kai mun on vastattava kumpaankin! Haaste on tälläinen: tehtävänäni on kertoa mitä minulla oli päälläni haasteen saadessani ja sit jatkaa tätä haastetta eteenpäin ,että samoin viisi haastettavaa henkilöä kertois mitä vaatetusta heillä on yllään haasteen saadessaan ja jatkaa tätä puolestaan eteenpäin viidelle.
Ekan haasteen sain Ammalta. Voi, Amma! Iik, jäin heti kiinni,että olin blogittamassa jo aamulla kun silmäni auki sain:) Niin, Mulla oli paljaat varpaat..,puuvillaiset,valkoiset pikkarit. Tai en mä nyt tiedä onko ne niin "pikkarit",sillä mä olen pikkuisen pyöreä..vähän pyylevä..oikeastaan lihava...itseasiassa hyllyvä läskikasa!:) Niin ja sitten mulla oli Nanson tummansininen pitkä yöpaita,jossa on edessä vaaleamman sininen kukkakuvio.
Toinen haaste tuli Rasalta. Silloin mä olin sentään pukeutunut tai en ainakaan ollut yöpaidassa. Mulla oli silloinkin puuvillaiset valkoiset" pikkarit".(mä käytän aina valkoisia)Sitten valkoiset rintsikat.Tummansininen t-paita,jossa edessä valkoisia kukkia. Puolihame,jonka väri on kaiketi lähempänä vanhaa roosaa. Valkoiset puuvillaiset pikkusukat. Ei muuta.
Mä haastan tähän mukaan:Maarusen,Helmis, Sibylla,Päivi,Tohveli

895410.jpg
Mulla on jo kauan ollut neulottuna tää liivi miehelleni,mutta nyt vasta sain aikaiseksi kuvata. Malli on itse keksitty.Langat ovat jämälankoja.
895411.jpg
Yhtenä päivänä löysin kirpparilta tään kivan ristipistokirjan ja mä ostin sen kolmella eurolla. Sitä olen katsellut ja monta kivaa mallia olisi.Mistähän mä vaan löydän ajan kaiken tekemisee,kun minulta on tilattu nallukkkaa,joka oli aikaisemmassa postauksessa,on tilattu pipoa ja lasten villatakkia ja omille lastenlapsilleni saisin neuloa lapasta, sukkaa,pipoa.kaulahuivia,vallatakkia,vaikka mitkä määrät ja jouluakin pitäis alkaa ajatella!