Minun mieheni osti eilen meille uuden läppärin:) ( kannettavan tietokoneen). Tässä mä nyt ekaa kertaa koetan,osaanko mä tällä yhtikäs mitään. Vähän haparoivia nää ensiaskeleet ovat,mutta ehkä tää tästä alkaa jouhevammin sujua,kun  sinuksi päästään:)
Eilen oli ihana päivä,kun mulla oli vieras! Kiitos Päivi mukavasta seurasta! Myös tänään on kiva päivä,kun illalla on neuletapaaminen:)
Käsitöiden kanssa tietysti olen jotain ähertänyt ja aina se on mulle itselle  yhtä suuri hämmästyksen aihe,kun joku työ valmistuukin,kymmenien keskeneräisten joukosta. Niin ja miljoonista ideoista ja suunnitelmista joku sentään pääsee valmistumisen asteellekin:) Nyt tuli joulukranssi.Tällähetkellä mulla on ovessa syksyinen kranssi. Se on kuivakukista tehty ja sen olen kukkakaupasta ostanut. Tuo jouluisempi itsetekemä pääsee ulko-oveen ehkä sitten marraskuun puolenvälin jälkeen. Mutta tässä kuvaa.

1018279.jpg

Mä neuloin tuon kranssin pötkönä aina oikein neuletta,Fanny pörrölangasta. Sitten täytin pötkön/putkilon vanua täyteen tosi tiviiksi.Virkkasin kultalangasta joulutähden näköisiä kukkia ja kiinnitin ne sopivin välein ompelemalla kranssiin. Sitten keskelle ompelin pikku kellot ja rusetin päälle. Mä olen tämän tapaisia kransseja aikaisempina vuosina tehnyt myyjäisiin paljonkin,vähän erilaisina versioina vaihdelle joulutähtikukan keskelle tulevia koristeita. Joihinkin laittanut keskelle pieniä enkeleitä,joihinkin punatulkkuja jne.