Vieraani ovat lähteneet juuri. Eilen jo meinasivat,mutta mä houkuttelin jäämään vielä edes yhdeksi yöksi. Nyt on heti jo ikävä pientä prinsessaani ja talo hiljainen. Kovin paljon en ole käsitöitä tehnyt,kun vieraitten kanssa on ollut muuta vipinää,mutta yhden kaulahuivin tein itselleni messuilta ostamastani langasta.
971552.jpg
Lanka on kivaa nauhamaista ja vähän silkkisen tuntuista. Siitä tuli kiva elävä pinta ja mulla oli 23 silmukkaa aina oikein neuletta,puikot nro 6,5. Tapion kaupan osastolta ostin tuon Garnstudion Fresh-langan.Siinä oli heillä malliksi tehty tuommonen ja mä siitä innostuin. Heidän huiviin oli käytetty yksi kerä lankaa,mutta mä halusin omastani vähän pitemmän ja tein puolestatoista kerästä.
971553.jpg
Sit pitihän mun vähän kuvata messuostoksia, vaikka tää mun kuvaaminen on vähän onnetonta. Tuli ostettua kolme kirjottavaa liinaa.(koskahan ne on tehty,kysyn vaan...) Valo neulepuikot,kirjontakuvia ja lankoja. Mulle ihan uusi tuttavuus. Vähän muutakin lankaa.Tupsujen tekoon laitteen,samoin kukkien tekoon ja sit mulla on vielä 3d-kuvia kortteja varten,mutta ne nyt ei tullut kuvaan.