Kyllä oli ihana Tampereen reissu:) Ekaa kertaa olin noilla messuilla,mutta kyllä kannatti. Niin paljon nähtävää ja koettavaa oli. Päivä hurahti siellä tosi nopeesti ja jos ois lähempänä olleet,niin kyllä mulla olisi mennyt toinenkin päivä. Meillä oli ystävämme mukana ja he olivat niin mukavaa matkaseuraa. Kiitos,kiitos teille ihanat ystävämme! Ketään tuttuja ei siellä vastaan tullut. Kuviakin vähän otin.
1067689.jpg
Joo,juu,aah niitä lankoja ja malliakin!
1067692.jpg
Tähän bambi-ristipistotauluun ihastuin,joten otin kuvan muistoksi. Maltoin mieleni,enkä kuitenkaan sitä pohjaa vielä ostanut.Voinhan sen myöhemmin netin kautta tilata.
1067693.jpg
Tässä vielä kuvaa hahtuvakiekoista.
1070948.jpg
Sitten vielä mun ostoksia.Iso kanavatyö,Onni-ristipistotyö,neuleohjekirja leluista,kynttilänkoristelujuttuja,sormineulepuikot,sitten lankoja.Niin ja vielä kynttiläjoulukortti.Kyllä siellä ois tehnyt mieli ostaa,vaikka mitä,mutta jossain tulee rajat vastaan,nimittäin ehkä siinä rahapussissa:)
Tuo oli lauantaipäivä ja uskomatonta,että pyhäaamulla mä vain kun silmäni auki sain,niin suuntasin Seinäjoki.Areenalle Pohjalaisille Suurmarkkinoille.
Mä vain pikaisesti kiersin ne läpi,enkä ostellut. Ei ollut kameraakaan mukana,vaikka kyllä sielläkin ois monenlaista kivaa kuvattavaa löytynyt. Mä olin vähän väsynyt ja oli kiire kotiin ruokaa laittamaan,ei ainostaan isännälle,vaan meidän nuoriapariakin tuli syömään. Illalla vielä tuli käymään vanhin poika perheensä kanssa ja sitten vielä vieraita. Kiva päivä se oli eilinenkin. Puolenyön maissa mä vielä tyhjäsin astianpesukonetta ja likaisia laitoin tilalle ja siistin keittiötä. Yön nukuin kuin tukki,olin kai niin väsynyt,kun yleensä nukun tosi huonosti. Nyt on kiva aloitta hyvin nukutun yön jälkeen arjen askareita. Mukavaa viikkoo teille muillekin!