Niin on joulu vietettynä ja ihanalta reissulta kotiin palattu.Paljon on ollut tapahtumia. Kuinka suloisen ihana olikaan minun uusin lapsenlapseni,pieni poika. Kun hänet sain syliini,niin ei sen parempaa lahjaa oisi voinut ollakaan ja tietysti myös leikit toisen vähän isomman lapsen kanssa,joka oli niin hartaasti mummia odottanut.
Menomatkalla jo saimme matkan varrella pistäytyä kylässä rakkaitten ystäviemme luona. Jos luette tätä,niin kiitos teille rakkaat ystävät!
Myös muitakin vierailuja Etelä-Suomen reissuun kuului.Meidän reissu venyi pikkuisen aiottua pitempään,kun oli niin monenmoista ohjelmaa. Sentään yhden käsityökaupan ovea kävin Espoossa kolkuttamassa,mutta taisi olla hyväkin,että se oli lomalla ja aukeaa vasta ensiviikolla.Se oli sen näköinen liike,että mä olisin innostunut siellä liikaa...
Kotiintulomatkalla poikkesimme Ideaparkissa vaan sen vuoksi,kun ei olla aikaisemmin käyty,ohi vaan ajettu. No nyt on sekin koettu, ei ole sitäkään "aukkoa sivistyksessä".
Joitakin joulukäsitöitä vielä esittelen,lahjaksi tehtyjä.
1168272.jpg
Tässä nää valkoiset neulotut joulukellot,kultalangalla koristetut. Näitä olen tehnyt useita.
1168270.jpg
Myös joulunpunaisella langalla.
1168263.jpg
Enkeleitä myös olen innostunut aina jouluksi virkkailemaan. Tässä tälläisellä  mallilla. Noi pysyy pystyssä pöydälläkin,mutta mä olen laittanut noihin ripustuslenkit,että voi laittaa kuusen oksille.
1168266.jpg
Tässä on kuvakulmaa lahjaksi kirjomistani tyynyliinoista. Lähikuva nurkassa olevasta kukasta.Mulla jäi vahingossa ottamatta koko kuva näistä tyynyliinoista,mutta niissä tuon kirjotun kukkasen lisäksi on kirjottuna teksti: Kauniita unia

Kiitos,kiitos lukijani Hyvän joulun toivotuksista ja Kiitos,Kiitos koko kuluneesta vuodesta! Mukavaa Uutta Vuotta 2008 teille kaikille,Onnenkantamoisia,Iloja,Idearikkautta,Käsityöintoa ja kaikkea mitä itsekunkin sydän halajaa! Toivottaa.Intsu