Minä se vaan olen lähdössä viikoksi reissuun just kun joulukiireet ovat kuumimillaan. No mä olen kaikenlaista tehnyt ennakkoon koko viikon.Leiponut,käärinyt paketteja,kortit kirjoitellut,vähän siivoskellut ja koristanut kotia.On sitten reissun jälkeen vielä viikko aikaa ennen joulua viimehetken hommiin. Minä lähden 400 kilometrin päähän tyttäreni luo,vähän vauvaa katsomaan ja hoitamaan ja on siellä toinen vähän isompikin lapsi,joka mummia ikävöi.Joten tässä blogissakin tulee ainakin tuon viikon mittainen tauko. Palattuani sitten taas joitain kuulumisia.
On valmistunut muutamia joulukoristeita. Näin joulun alla sitä värkkää kaikkee pientä,joulukoristeita,sukkia,lapasia,pipoja. Sitten joulun jälkeen vähän isompia töitä. Alkaa uusi vuosi ja uusi kalenteri päiviä täys,joten luulisi aikaa olevan...
1116027.jpg
Tässä pari virkattua joulupalloa,joita täällä on aikaisemminkin vilahdellut. Tälläkertaa vaaleanpunaisella kimallelangalla,jota Tampereen messuilta ostin. Tuossa karvaisessa pallossa on styrox-pallo sisällä ja karvalangalla neuloin päällystän. Punaisia pikkupalloja koristeeksi liimasin siihen ja rusetti. Tuo nyt oli taas tuollainen oman pään kokeilu.
1116414.jpg
Sitten tuollaisiin pikkukransseihin virkkasin sekä punaisella,että kullanvärisellä kimallelangalla ketjusilmukkaketjuja. Ne kiersin kranssien ympärille ja pikkukello keskelle. Osasta vielä kellot puuttuu. Noi ovat mielestäni luonnossa paljon paremman näköisiä kuin mitä kuva antaa ymmärtää.
1116413.jpg
Vielä vähän hämärä kuva tuli olohuoneen jouluisesta oviaukosta.
Näitten kuvien myötä teille kaikille puuhakasta,iloista joulunodotusta toivottaa:Intsu