Joka huushollissa taitaa olla jonkunnäköiset valmistelut joulua varten meneillään.Minäkin olen jonkun nurkan siivonnut. Ei oikeastaan joulunkaan vuoksi,emmehän edes ole kotona,vaan ihan omaksi ilokseni siivoillut. Tulee hyvä mieli ja kiva tulla joulureissulta siistiin kotiin. Olen vähän leiponut ja laatikoistakin osa on tentynä ja kinkku pakastimessa. Ensiviikolla lisää leivontaa. Mä otan kinkut ja muut sörsselit mukaan,kun Eteläiseen Suomeen menemme joulun viettoon.Lahjat alkaa olla miltei kaikki laitettuna ja kortit.
Eilen tuli pistätäydyttyä pika pikaa yksillä joulumarkkinoilla,ei sieltä ihmeempää ostettavaa löytynyt. Tehtiin kierros ja vietiin yrityksemme työntekijöille lahjoja ja ilta kului kivasti käsityön ja vieraitten kanssa. Vieraita on ollut tämän tästä ja tänäänkin on tulossa porukkaa.
Käsitöitä on valmistunut,tälläkertaa ei jouluisia,mutta muita. Nyt olen kovasti kirjonut.
1135137.jpg
Tää pikkuliina tuli eilen valmiiksi.Tään vien ystävälleni yhtenä osana synttärilahjaa. Meidän omassa perheessä ja ystävilläkin on synttäreitä sekä joulukuussa,että tammikuussa.
1135143.jpg
Tämän rukoustaulun olen aiemmin kirjonut,mutta yhä puuttuu kehykset. Mökille ajattelin sen viedä yhteen makuuhuoneeseen. Teksti ei ole noin vinossa miten tuossa kuvassa näyttäis.

1135139.jpg
Tässä kirjomani pyyheliinapeite. Mulla on keittiön seinällä pyyheliinateline ja siinä on toinen kirjomus nyt ja ehkä joulun jälkeen vaihdan sitten tämän.
1135140.jpg
Tässä vähän lähikuvaa.
1135142.jpg
Sitten vielä nappasin kuvan näistä posliinimunista,joita kerään. Mulla nyt on monenlaista keräyskohdetta. Tykkään sisustaa ja sisustuksessa mä olen vanhahtava ja niin romanttinen ettei toista:)