Kiitos kaikille Uuden Vuoden toivotuksista! Niin se taas vuosi on lähtenyt käyntiin,raketit ammuttuna ja arki pyhien jälkeen koittanut. Käsitöitä meinaa olla vaan kaikki keskeneräisiä,eikä mitään valmista,kun koko ajan on muutakin puuhaa.
Nyt mä esittelen ja kerron yhdestä keräyskohteestani. Mä nimittäin kerään enkelikortteja,joita mulla on albumeissa.Mä en ole jaksanut laskea montako niitä on ja kaikki pitää olla erilaisia. Mä laitan ne albumiin pienillä tarratyynyillä kiinni,joten ne kyllä saa irti jos tarve vaatii. Eipä noita ole tarvinnut irroitella. Kortin alla lukee mikä vuosi on ollut ja keneltä on saatu. Monet ystävät,jotka tietävät tästä harrastuksesta,niin lähettävät ei vaan jouluna,vaan synttäreinä,nimppareina,ystävänpäivänä mulle enkelikortteja. Niitä on kiva katsella ja arvokkaiksi korteiksi muodostuu ne sukulaisten/ystävien kortit,jotka ovat jo täältä ajasta lähteneet.
1176831.jpg
Tässä kuvaa joistain albumeista.
1176829.jpg

1176852.jpg
Nää on viimeisimmät jouluksi tulleet erilaiset enkelikortit,jotka mulla on vielä laittamatta albumiin,joten tään verran kokoelma taas kasvoi.