Just olen päiväkahvin juonut ja pääsin istahtamaan koneen ääreen. Istunut toki olen aamulla tv.n ääressäkin,kun tulee ihania aamusarjoja ja mun pitää oikein valita mitä katson,muuten sais istua kolme tuntia yhteen kyytiin tv.n ääressä ja ei niin kauaa ehdi. Käsityöt tietysti samalla edistyy,mutta kun on paljon muutakin puuhaa ja tekemistä koko ajan.
Eilen illalla oltiin syntymäpäivillä,jonne ne edellisen postauksen "lehmäsukat" vein ja sitten vein monenmoista pientä muutakin ja vielä samalle päivänsankarille tein korinkin,jonka nyt esittelen.
1229893.jpg
Lankana on Marks & Kattensin  Moss Space. 70=% villaa ja loput akrylia.Aika paksu lanka. Mä sain neuletapaamisen pikkujoulussa kaksi kerää tätä lankaa,joka on mulle aivan uusi tuttavuus. Kauan mä olen pyöritellyt niitä keriä,että mitä tekisin,virkkaanko lapaset vai teenkö tossut. Yhtäkkiä mieleeni juolahti idea korista. Mallia ei ole missään lehdessä,vaan ainoastaan oma keksintö:) Mä ensin virkkasin pyöreän pohjan,kuin pannulapun. Sitten virkkasin renkaan kuin hiuspannan ja sen virkkaamalla kiinnitin pohjaan ja tein sekä pohjan reunaan,että yläreunaan vielä pykäreunan,että olisi huolitellumpi. Sen jälkeen vielä jostain vyötteettömästä jämälangasta virkkasin kukkia ja ompelin ne kiinni. Kukkia tuli kahdeksan.
1229891.jpg
Ajatuksena oli,että koria vois käyttää moneen tarkoitukseen. Minä täytin sen karkeilla. Voihan sinne laittaa ,vaikka madrariinejä tai kortteja tai mitä vaan itse kukin keksii siellä säilyttää. Nyt on ystäväkuu-virkkaustempaukset meneillään,niin tuli mieleeni,että vaikka mä en ole oikein osannut yhteistempauksiin osallistua,niin kävishän tääkin ystävänpäivälahjastakin. Mä ainakin innostuin ite tästä korista,että voin joskus tehdä erilaisilla paksuilla langoilla eri koristein.
1229888.jpg
Tässä sitten vielä tää on valmiina juhliin!