Heippa hei tulin sanomaan kaikille,kun blogi jää 2viikon tauolle. Ollaan nimittäin lähdössä isännän kanssa kahdeksi viikoksi reissuun. Ensin Etelä-Suomeen, on ristiäiset ja synttäritkin tiedossa ja kyläilyä ja kaikenlaista. Sitten sieltäpäin lennämme Kanarian saarelle. Tarkemmin sanottuna Teneriffalle ja Puerto De La Gruzin kaupunkiin lomalle. Tää on neljäs kerta tuolla. Välillä tulee käytyä muuallapäin maailmaa,mutta tuonne me yhä uudelleen palaamme. Mä niin rakastan niitä maisemia siellä. Vuoria,kauniita puistoja,sen saaren ystävällisiä ihmisiä. Mä voisin talvet asua siellä ja kesämökki vain Suomesta,jos se olisi mahdollista,vaan ei ole! Kiva kun pääsee edes käymään:)
Olen tehnyt Fanni nallekarhulle asun,eihän karhukaan nyt ihan alasti voi lähteä matkaan pienen tytön luokse.
1250450.jpg
Fannin mekkoa ei ole missään lehdessä. Mä olen suunnitellut mallin itse ja se vähän siinä virkatessa muotoutui. Välillä sovitin sitä,että tulee oikean kokoinen.Lankana on Wool. Takana on napit puoleen väliin saakka,että saa mekon paremmin puettua päälle.

1250451.jpg
Tässä vielä kuvaa meidän Sindistä. Siihen se on vaan ylväästi mennyt sohvatuoliin!! Sindi-parka jää meitä suuresti ikävöimään kun ollaan reisussa. Tosi,tosi ikävä sille tulee,vaikka täällä sillä hyvät hoitajat onkin ja kyllä meidänkin tulee meidän sessukkaa ikävä. Suurikokoinen se on,mutta mieleltään aivan vauva:)
Lomalta palattuamme sitten kerron lomaterveiset ja on varmaan taas uusia juttuja ja uusia käsitöitä tulossa!