1294411.jpg
 Matkalta on kotiin palattu! Kiitos,kiitos tuhannesti hyvän matkan toivotuksista! Reissusta ja joitakin kuvia sieltä sitten seuraavalla kerralla,kunhan saan kuvia koneelle. Matkalla ollessani sain ihanan puhelinsoiton:) Poikani soitteli ja ilmoitti,että olen tullut mummiksi jälleen!! Kahdeksannen kerran! Pieni poika oli syntynyt! Viimeyönä tulin kotiin ja tänään pääsin näkemään ja sylissä pitämään tuota uuden elämän ihmettä!!
Minulla on ihana perhe. Nyt on lapsenlapsissa puoli tusinaa prinssiä ja kaksi prinsessaa.
Ajattelen heitä kaikkia. On kiva kun huhtikuussa 14v täyttävä pojanpoikani pyytää viemään harrastuksiin vanhempiensa ollessa töissä. Vielä kelpaan kuskiksi:)Ja entäpä sitä 9 ja 7 vuotiaitten poikien intoa kun selostavat minulle virtuaalilemmikkiensä "elämää" tai sitä silmien iloista tuiketta kun voittavat minut lätkämatsissa tai oikeastaan aika helposti missä lautapelissä vaan! Sykähdyttävää on sekin,kun kohta 8v prinsessani soittelee ja pyytää,mummi hakisitko minut teille! Haenhan minä,jos vain suinkin.Ja entäpä suloista kolme-vuotiasta prinssiäni,joka tupsahtaa syliini ja kyselee,mummi mitäs tehtäisiin.Kolme-vuotias prinsessani puolestaan levittelee käsiään ja näyttää miten paljon minua rakastaa.Sitten vielä nämä kaksi poikavauvaa. Toinen 2,5kk,hänen suloinen jokeltelu minulle ja hampaaton hymy ja nyt sitten vielä tämä uusin pienokainen ,neljän vuorokauden ikäinen,jonka tänään sain  eka kerran kohdata. Se ihana vauvan tuhina ja tuoksu. Jos tämä kaikki ei ole onnea,niin mikäs sitten! Niin,kyllä vaan,olen hyvin onnekas!