Joitain käsitöitä olen tuhertanut. Itseasiassa aika moniakin,mutta valmiina on pikkuliina.
1494885.jpg

Mä olen kovasti tykännyt tätä tehdä. Tää oli sen vuoksi kiva,kun sai hiukan kirjoa,vähäsen ristipistoilua ja virkkaustakin.Reunan pitsin mä virkkasin jostain vanhasta vyötteettömästä virkkauslangasta,joka oli niin ohutta,että ei paljoakaan ompelulankaa paksumpaa.

1494884.jpg

Tässä tää liina on keittiössäni paikallaan.
Niin vain ilmat ovat tälläkin seudulla lämmenneet,että lunta,jota vielä viimeviikolla alkuviikosta satoi,ei enää ole. Pihahommiin olen päässyt. Mä oikein tykkään nyt laittaa puutarhaa,kun meidän vanhaa pihaa ollaan alettu laittamaan uudelleen. Isäntä on kaivinkoneella kaivanut valtavat poppelien kannot juurineen pois kaadettuaan ensin ne poppelipuut. Niitä oli paljon ja niitten juuret tunkeutui joka paikkaan vallaten pihan.Viimekesänä saatiin uusi nurmikko laitettua ja istutuksia vasta vähän. Tänäkeväänä nyt sitten lisää.
Haravoinut olen vähän kerrallaan meidän suurta pihaa isännän kanssa ja vieläkin sitä hommaa on jonkun verran.

1494883.jpg

Tämä on mun nyt ensimmäinen kevään hankinta  pihaan. Tuo amppeli ja orvokit siihen. Muita kukkia ei vielä ole.Pitää odottaa ilmojen yhäkin lämpenevän.

1494881.jpg

Tää on meidän suihkulähde.Tuo itse lähde on suuri,eihän kuvassa näy kuin yhdeltä nurkalta.Tuon altaan ympärille nyt pitää/saa suunnitella ja hankkia istutukset. Varmaan sitten taas siitä kuvaa,kun istutukset on laitettu,sitten joskus:)