Juu, Sindin kanssa  ollaan ihan kahden kotosalla. Pitkästä aikaa näin. Isännyys on vähän kauempana töissä tälläkertaa.
Mulla ei käsityöt ole paljoa edistynyt,vaikka olenkin virkkaillut joka raossa,mutta mikään ei ole täysin valmis.
Ehkä käsitöitä on esitellä taas seuraavalla kertaa. Aamulla nukuin vähän kauemmin ja sitten olen tietysti pölöttänyt puhelimessakin hyvän tovin.
Tässä Sindistä vähän taas kuvaa.
1451650.jpg
Kas,kas tää on mennyt aamusella meidän sänkyyn ja näin makoisat oltavat sillä. Itseasiassa siitä vierestäni sen löysin,kun heräsin:)
1451648.jpg
Se on niin suloinen ja aika nöyrä sessukka,joten ei sitä paljoa malta kieltääkään. Tottelee kyllä heti ,jos sitä toruu ja menee häntä koipien välissä johonkin nurkkaan suruissaan.
Tuossa Sindi istuu tapansa mukaan noin,että massukin aivan maahan ottaa ja takatassut vaan leveellä:)

Ps.Eilen mulla oli tämän blogin kanssa merkkipäivä,vaikka en sitä yhtään muistanutkaan! Tuli 1-vuosi täyteen,enkä mä nyt sitä millään tavalla juhli.. Monta kertaa olen miettinyt tämän blogini mielekkyyttä,että kauankohan jaksan tätä pitää. Jatkan ainakin toistaiseksi,vaikka on oma juttunsa aina päivittää tätä,niinkuin itse kukin tietää. Olen vaan saanut niin ihania kommentteja,kiitos,kiitos kaikille ja jopa ystäviä koen saaneeni blogin kautta,että ei tätä niin vaan pysty lopettaakaaan! Koen kuuluvani suureen ihanaan blogiperheeseen ja KIITOS siitä kuuluu teille kaikille:) Yhdessä kuljetaan eteenpäin käsitöitten rikkaassa ja suuremmoisessa maailmassa:)