Juhlittu on äitienpäivä ja melkoiset juhlat minulla on ollutkin.Minun 20-henkinen perhekuntani on ollut meillä. Onnitteluja ja halauksia on riittänyt:) Iloista puheensorinaa,lasten leikkejä ja vauvojen jokellusta.Lahjojakin olen saanut paljon. Tässä mun lahjapöytä.

1549170.jpg

Mieheltäni sain aivan ihanan ja suuren ulos istutettavan alppiruusun. Siinä on mun" puutarhurintaidoille" haastetta:) Sain minä lapseltani toisen kukan , myös ruusun ja se löytänee niinikään paikan puutarhastani.

1549171.jpg

Toiselta lapseltani perheineen sain kutoja-mukin,sekä hänen lapsistaan kummastakin albumin kuvineen.
Kolmannelta lapselta perheineen: ihanan enkeli tyynyliinan ja enkeli-tuikkukynttiläjalan.
Ja edelleen neljänneltä puolitusinaa kauniita lasia. Kuva ei tee oikeutta laseille. Ne ovat kauniin väriset ja niissä on hieno kuviointi. Sain heiltä myöskin kehyksissä heidän 3-kuukauden ikäisen  vauvan jalanjäljen.

1549173.jpg

Kuopukseltani sain myös ison paketin. Päällä luki:äiti harrastaa. Paketti sisälsi sitten näitä joitain mun harrastusaiheita:Moda-lehden,jota mulla ei ennestään ollutkaaan (ihme kyllä). Puutarhakäsineet ja oksasakset,nukkekodin astioita,kirjoituslehtiön,kuoria ja tarroja,sekä pyllynaluset pesäpallokatsomoon:)

1549172.jpg

Sitten tietysti paljon ihania lastenlasten tekemiä kortteja:)
Minulla on elämässä paljon onnea,minulla on niin ihana perhe!