Paljon vie aikaa pihahommat. Ei tuo kovin paljon piha ole edisytnyt,mutta vähän aina jotain. Vähän päivässä,paljon viikossa,kuten äitivainaa tapasi sanoa.
Kirjonut olen pikkuliinaa mukaan samaan synttäripakettiin kuin aikaisemman postauksen laukkukin.

1558673.jpg

Kirjonta on kivaa ja tätäkin oli niin todella mukava tehdä.
Sitten yhden kokonaisen päivän mä olin ystäväni kanssa Vaasassa shoppailemassa ja löysimme kolme käsityökauppaa,askarteluliikkeen ja tietysti paljon muitakin kauppoja. Siellä me pyörittiin,mutta enimmäkseen lankakaupassa ja niistä eniten Vöyrin käsityöliikkeessä.

1558672.jpg

Tässä mun ostoksia:
 Maija-lanka oli tarjouksessa ja mä muistin,että mulla on 12 kerää,mutta niitä keriä onkin 15.Niistä on syksyksi suuria suunnitelmia:) Sit yks tuollainen erikoista lankaa kerä. Siitä teen itelle pikkuhuivin.Tuli ostettua myös DMC-muliinilankoja ja pieniä huopakukkasia. Pari kirjottavaa liinaa. Toinen ristipistoilla tehtävä ja toinen liina kirjoen. Sitten vielä ristipistoiltava vauva-taulu.