Heti näin aamusta tulin blogittamaan,kun loppupäivä on niin tiuhaan ohjelmaa. Aamupäivällä tulee vieras koko päiväksi ja ilta kulunee neuletapaamisissa.
Tulin kertomaan hauskasta sukansäärestä,joka on mökillä sekin,mutta tuli edelliseen postaukseen niin monia kuvia,että tää jäi.

1588288.jpg

Mä olen vuosia sitten tämän ystävältäni saanut. Tähän voi siis kirjaimellisesti säästää sukansääreen! Sukansuussa on puinen pyörylä,jossa on aukko kuin säästöpossuissa ja siihen pyörylään sukka on kiinnitetty. Sukan kärjessä on nauhakuja,johon pujotettu silkkinauhat. Nauhan kun avaa,niin saa säästöstä otettua rahat :) Juu,mitkähän rahat,kovin on tyhjän näköinen minun sukkani :) Näitä olen käsityöpiirissä minäkin tehnyt myyjäisiin ja on tuo hauska tuliainenkin kylään mennessä. Sitäpaitsi saa taas jämälankojakin kulutettua.

1594715.jpg

Barbi sai uuden mekon. Ohjetta en ottanut mistään. Itse sen virkatessa kehittelin,mutta onhan tään tapaisia näkynyt lehdissäkin.Tosin ei nuo tyttöset paljon barbeilla leiki,kun tiedän kyllä,että nythän pitää olla Braz-nukke:) Mä pysyn lastenlasteni kanssa hyvin kärryillä ajan trendeistä :)