Mun pitäis oikeistaan ruokaa laittaa,eikä tässä taas istua koneella,mutta istunpa kuitenkin:)Koko tää päivä on mennyt kuin unen näkö ja aivan toisin kuin suunnittelin. Luulin kotona ehtiväni enempi siivota ja kaikkee,mutta pitikin yrityksen paperiasioiden kanssa lähteä asioille.
Nyt minä näytän teillekin söpöä nallukkaa.

1681159.jpg
Tämän ommellun nallen kaavat ovat jossain Suuren Käsityölehden ikivanhassa numerossa. Mä en ole nallukkaa itse ommellut,vaan eräs ystävä meidän seurakunnan käsityöpiiristä.Hän on tehnyt näitä useampia eri värisistä kankaista ja mä otin asiakseni tehdä nallukoille vaatteet. Syksyllä nää sitten myijäisissä myydään.Tähän yhteen minulla on vasta vaatekerta valmiina,joten voi joskus muulloinkin erilaisia nalleja täällä vilahdella.

1681162.jpg
Nalle-langasta virkkailin mekon,töppöset ja rusetin.

1681164.jpg
Tässä nalle-neiti poseraa uusissa asuissaan:)

Minulla on myös tarina kerrottavana tästä kukasta!
1681168.jpg
Minä kävin tässä taannoin yhden ystävän blogissa ihailemassa hänen kauniisti kukkivaa Santtukukkaa. Sanoin,että ei vaan minun Santtuni ole vuosiin kukkinut! Hän neuvoi minua,että sille pitäis puhua,että jos ei koko kesänä kuki,niin syksyn tullen joutuu ulos kylmään ja pakkaseen. Minä tein työtä käskettyä ja kerroin mikä on kohtalo,jos ei kuki. No näin tämä ainakin peljästyi ja alkoi nöyrästi kukkia pukata:):)




Image Hosted by ImageShack.us