Voi mitä teille sanoisin ystäväni! Mä olen aivan otettu ja liikuttunut kaikista onnentoivotuksista! Sydämeni pohjasta asti isot KIITOKSET ja HALIT kaikille teille blogiystäväni,tikkuajat,muut ystävät,sukulaiset ja rakkaat läheiseni,lapset perheineen ja rakas,ihana puolisoni, jotka minua onnittelitte ja niin monin tavoin muistitte!
Alun alkaen,ei tullut mieleenikään,että synttärini olisivat nyt mitkään juhlat. Yksi päivä vaan päivien saatossa. Mä aioin ne ohittaa  vähin äänin,sillä en täyttänyt edes mitään pyöreitä.Mutta "pikkulinnut lauloivat",että vieraita silti on tulossa ja niin aloitin leipomukset.Juhlat vain tulivat ja ihanat synttärit olivat,ikimuistoiset ja hauskat!
Mä olen niin hämmentynyt kaikista lahjoistakin,kun en mä mitään olisi tarvinnut. En mä kaikkea tänne viitsi kuvata,vaikka jokainen lahja oli mieluinen. Päätin,että laitan tänne saamani kukkaset ja käsityöaiheiset vain.Joten tässä niitä.
1642104.jpg
Tässä maljakkokukkia keittiön pöydällä.Suurimmat ruusut ovat mieheltäni:)

1642100.jpg
Näin kauniin amppelikukankin sain.

1642102.jpg
Eräs ystäväni oli neulonut minulle nätit sniikkerit.Sanoi:mökille jalkoja lämmittämään.Niissä on kiva helmineule tuossa päällä.

1642103.jpg
Sitten ystävältäni sain tämän kirjailun ohjekirjan myös. Tässä on monta ihastuttavaa juttua.

Toivotan kaikille elämyksellistä ja riemukasta KIP-päivää huomiselle ja muutenkin mukavaa viikonloppua!T:Intsu