Minulla on yhä yövieraita. Illalla menee aina myöhälle,joten nukkuvat aamusta pidempään,isot ja pienet. Vauva kyllä herää aikaisin,mutta maitopullon saatuaan nukkuu vielä.Minulla on tälläviikolla jäänyt omat harrastukset,niin neuletapaamiset,kuin pesisottelutkin.Tilalle olen saanut kyllä jotain paljon parempaa,ihania halauksia,pusuja,lasten silmien loistetta ja oi,niin vilpitöntä rakkautta ja ihailua!
Mä nukun yleensä huonosti öisin. Ei vaan aina saa nukuttua. Viimeyönäkin valvoskelin ja mä tein valmiiksi
neuletakin.

1720767.jpg
Virkkasin tään 4-vuotiaalle pojalle. Mä en ole oikein tyytyväinen tähän. Kyllä se muuten menettelisi,mutta siitä tuli aiottua suurempi. Malli itse keksitty ja lankana Marks & Kattens:Avanti cotton.

1720765.jpg
Vähän puutarhasta taas. Angervot kukkii ja tuossa oli niin mehiläisiä ja yhden ehdin saada kuvaan.

1720766.jpg
Tää on etupihan kukkapenkistä,joka on aika suuri alue ja siinä on paljonkin eri kasveja. Odottelen,että ruusut alkaisivat kukkia,niissä on niin paljon suuria nuppuja.