Mä olen aina ollut syysihminen ja tykännyt kauniista kirkkaan kuulaista syysilmoista. Nytkin on niin ihana lämmin syyspäivä ja ruska alkaa olla niin kaunista katsottavaa, että kamera pitäis ulkona kulkiessa olla koko aika mukana.
Mä olen kuulkaas aamulla nukkunut "pommiin". Nähkääs, kyllä sitä voi eläkeläinenkin "pommiin" näköjään nukkua:) Mulla oli 25. kilometrin päässä koiruusen eläinlääkäriaika 9.05 ja minä herään sängyssäni makeilta unilta puoli yhdeksältä! Ei muutakuin salamana pukeuduin ja koira autoon. Koira ei montaa kehotusta tarvi, kun kuulee, että pääsee auton kyytiin. Niin me vain ajallaan oltiin elukkatohtorilla. Koiralla taas mätä korvissa ja se nukutettiin ja korvahuuhteluun. Samalla nukkumisella poistettiin hammaskiveä. Sanottiin,että tunti menee ja niinpä mä silläaikaa kaupungille kahvilaan aamukahville:) Nyt ollaan hiljattain tultu reissulta kotiin,sillä oli muutakin asioiden hoitoa. Koira makailee,sitä yhä väsyttää  ja kohta annan sille lääkettä.

1892996.jpg

Mä olen nyt ommellut käsin tämmöisen laukun. Tää on kesäkassi, joten olenkohan kovasti myöhässä vai hirmuisesti etuajassa:):) Mä kerran näin jossain kaupassa tälläisen tarvikepakkauksen ja kokeeksi ostin. Pakkauksessa oli huovanpalat, vähän vanua,neula ja lankaa.Ensin ommeltiin noi kukkaset kiinni ja kukkiin tuli täytteeksi vanua terälehtiin, että ne olisivat vähän koholla. Sitten laukun kappaleet yhdistettiin ja lopuksi sankojen kiinnitys. Tätä oli ihan kiva tehdä,vaikka mulla on menossa jonkinasteinen lamaannus kässyjen suhteen. Ei meinaa niin innostaa. Tälläisiä luovia taukoja tulee joskus harvoin, mutta ne eivät kestä kuin muutaman päivän ja sitten into on , jos mahdollista,niin entistäkin suurempi:)

1892982.jpg

Tässä sama laukku takaa. Siis tää toinen puoli oli täysin yksivärinen valkoinen. Mulla sattui olemaan tuollaisia pieniä huopakukkasia,jotka mä ripottelin sinne tänne ja liimalla kiinnitin ne. Kyllä mä ihan tästä laukusta tykkään, vaikka kesäinen onkin ja keskeneräistä käsityötä meinaan tässä kassissa kuljetella.