Pikkuhiljaa alkaa kesäkukat rupsahtaa ja tilalle täytyis laittaa kaikkee muuta kivaa. Kransseja lyntyjä yms. Ulko-ovessa oli niin kukkainen kesäkranssi, joten minä Tiimariin hakemaan materiaaleja ja askartelin syksyisemmän. Tämmönen siitä sitten tuli.

1897983.jpg

Tää on jotenkin niin minun tyylinen:) Mä naulasin sille paikan,kun se edellisen kranssin paikka ei ollut hyvä. Piti olla tarkkana vasaran kanssa,eikä huti lyöntejä saanut tulla. Ei olisi sen jälkeen ollut ovessa ikkunalaseja:) No mä olen sen verran meidän yrityksen työmaalla ollut,että kyllä mulla jonkin verran vasara istuu käteen:)

1897984.jpg

Parit kortit askartelin. Mä en askartele niitä ollenkaan varastoon,vaan aina terpeen mukaan,kun tarvitsen kortteja.

1897980.jpg

Kuinka ollakaan,mä tietysti joka käänteessä olen katsomassa pesäpallo-otteluita, aina jos mahdollista, kun oman paikkakunnan naisten superpesistä pelataan. Tää ei ole omalla paikkakunnalla, vaan lähikunnassa. Muusta urheilusta en piittaa hölkkäsen pöläystä, mutta en itsekään ymmärrä kuinka mä tuohon pesiksen penkkiurheiluun jäin aikoinani näin koukkuun. Sitäpaitsi,katsomossa on kiva tehdä käsityötäkin. Eikös julkisesti neulominen ole nyt in :) Tuossa kuvassa on joukkueitten esittely yleisölle.

1897981.jpg

Peli on alkamassa ja meidän lukkari tuomarin kanssa kuvassa.
Mä olen aloittanut jokasyksyiset ikkunanpesutkin. Eilen aloitin, kun täällä on nyt niin aurinkoiset ilmat, eikä sada. Tänään pesen ehkä kolme ikkunaa,homenna lisää, niin kyllä ne siitä tulee pestyä. Sitten on kiva olla, kun yksi tympeimmistä hommista on tehty.