Asioille olen pian lähdössä,mutta ensin päivitän. Minulla on raskas aika meneillään. Läheiseni on sairaalassa 4-viikon hoitojaksolla ja mä joka päivä ajelen sinne häntä katsomaan,tukemaan ja tsemppaamaan. Meiltä on sinne yhteen suuntaan 25km,joten 50km tulee ajeltuakin joka päivä.Mä itsekään en ole kunnossa. Mun on mahan limakalvot niin huonossa jamassa nyt ettei ole tosikaan.Tää on tuttua. Ainahan mulla maha on huono,mutta nyt taas erityisesti.Mulla on liian voimakas hapon eritys ja paljon,paljon lääkkeitä,joita maha ei meinaa kestää.Sitten tietysti mahaa huonontaa taas kun on stressiä,mutta kyllä tää tästä. Aina ne vaikeatkin päivät ja ajat menee ohitse ja tulee parempia päiviä.Mulla on sellainen motto,jota puhun itselleni.  Se tulee laulun sanoista. "Käyköön myöten taikka vastaan,eipä heitä Isä lastaan. Kaik on Hänen aikehensa , tosi onneks omillensa"
Mä askartelin tässä aamusella parit kortit.
1872997.jpg
Olen saanut lahjaksi paljon askartelumateriaalia,joten niistä on nyt kiva tehdä! Toinen kortti on vauva-onnittelu ja toinen ystävälle synttärikortti.

1872992.jpg
Vauvakortti sisältä. Jos runosta ei saa selvää,niin siinä lukee näin:" Hiukkasista elämän,on suuret ihmeet luotu. Lahja kaikkein arvokkain,on osaksenne suotu."

1873010.jpg
Synttärikortti sisältä. "Onneks olkoon käyty matka. Kepein jaloin eespäin jatka.Sydämellä ikinuoren,siirtää vaikka ison vuoren."

1873009.jpg
Ajatelkaa miten mulla on ihania ystäviä,kun olen näin paljon lankojakin viimeaikoina saanut. Kiitos,kiitos kaikille ystäville näistä kaikista lahjoista mitä olen saanut! Näin monet kerät Novitan Mariini-lankaa ja Paola-lankaa.Voi kun ihana pyöritellä näitä keriä ja suunnitella mitä näistä teen:)

1873014.jpg
Tälläisen virkkauslehdenkin sain. Aivan ihania mallia ja kyllä mä lehdestä jonkun koukuttelen:)

1873011.jpg
Ja edelleen olen saanut ihanan ristipistolehdenkin. Siinä vielä oli mukana tuollainen ihastuttava ristipistokalenteri! Ooh, mä tarttisin yhdeksän elämää kuin kissalla,kun ei tää yksi elämä riitä kaiken kivan tekemiseen mitä haluaisin:)

1873012.jpg
Myös puutarhakirja on lahjaksi saatu. Mulla on jokunen puutarhakirja. Tätä olen ehtinyt vasta vähän selata,mutta luen tarkemmin tässä joku päivä.

1873005.jpg
Vielä tää yksi kuva tähän postaukseen. Tämä on uusin hankintamme. Keittiön lamppu! Mä inhosin edellistä lamppua,joka siinä oli. Tää on romanttinen,mun näköinen:):)