Sunnuntaita vietän yksin kotosalla. Mies meni töihin. Hän on ollut,joka päivä töissä yhteen menoon jo monta viikkoo putkeen! Yrittäjän elämä on useinmiten aika rankkaa. Kumma juttu,hän käy töissä ja minä olen kotona ja silti mua on viimeaikoina vaivannut kova väsymys! Käsityötkään ei oikein ole innostanut. Kyllä mä koko ajan jotain teen,mutta sellainen normaali suuri innostus puuttuu.
Kanervia vähän laitoin jo talvikukiksi terassille.

1942799.jpg
Tässä tää vihreä kanerva kahvikupissa. Tuo "kahvikuppi" on mulla ollut jo ennestään,mutta kanervan ostin eilen Tokmannilta Kauhavalta samalla reissulla,kun oli neuletapaaminen Kangas-Aitassa.Siellä taas oli todella kivaa ja suunnittelimme,kun meillä itsekullakin on työnäytöksiä Kangas-Aitassa Seinäjoen Käsityömessujen aikana. Sovimme vuoroista,että kukin ehtii käydä messuillakin.

1942803.jpg
Tää toinen kanervajutska on terassin pöydällä.

Sitten vähän keskeneräisiä töitä.
1942802.jpg
Tässä on ristipistoinen malli vauvanpeitteelle.  Värit näkyy siinä,vaikka kiiltää kovasti ja tuo paperi on käsityöpussukassa ollut taitoksissakin ja ei kai kuvaajassakin ole vikaa....
Sitten tässä itse peite.

1942800.jpg
Sitä on vasta vähän aloitettuna,mutta uskon,että se ihana on,kunhan saan sen tehtyä. Tää tulee uusimmalle lapsenlapselleni,jota vasta odotetaan :)

1942798.jpg
Tälläinen syntmätaulukin on kohtapuoliin tekovuorossa. Mulla nyt on  tietysti keskeneräisinä ristipistoilujen lisäksi neuleita,virkkauksia,kirjontaa ym:) Eikö se ole samoin kaikilla alan harrastajilla!