Minulla sattui olemaan eilen nimpparit ja meillä ei yleensäkään ole nimppareita vietetty,ei sen kummenmin minun tai kenenkään muunkaan. Nin,voi hyvä tavaton,silti sain runsaasti onnitteluja! Oi Kiitos,Kiitos ystävät korteista,lahjoista ja tekstareista!!
Jotain lämmintä täytyy koettaa päivittäin nyt tikuta talven varalle. Viikonloppuna olen saanut valmiiksi parikin pikkutyötä,joita tulee tässä.

1964543.jpg
Tälläistä huivia aloin virkkaamaan jo torstaina Kauhavalla,kun olin omaa osuuttani suorittamassa Neuleklubilaisten työnäytöksessä Kangas-Aitassa.

1964542.jpg
Tässä vielä sisätiloissa ottamani kuva siitä. Ehkä kuitenkin ulkona ottamassa kuvassa huivi on oikeamman värisenä. Kuvissa ei näy,mutta siinä on mukana välkehtivä hopealanka. Malli on viimeismmästä Kauneimmat Käsityöt-lehdestä sivulta 22. Virkkasin kuuden numeron puikolla ja lankana Isoveli color ja toisena lankana kulki koko ajan mukana Novitan Silver. Kaikki sanoivat,että teki mukavan näköiseksi tuo hopealanka tään virkkauksen ja kyllä mä itsekin tykkään,että oli onnistunut keksintö. Lehtiohjeessa lanka oli aivan joku muu,mitä täälläpäin ei ollut saatavilla.

1964545.jpg
Vielä lähikuvaa mallista,jossa tuo hopealankakin paremmin jo näkyy.

1964540.jpg
Sitten olen vielä eilen tekaissut vanhimmalle lapsenlapselleni pipon. Tää on ihan jo aikuisten kokoa. Lankatoivomus oli nuo värit,joten sellainen tuleman piti. Lanka on Janne.Mallineule on alun resorin jälkeen yksinkertaista mallineuletta:kolme oikein ,yksi nurin.