Olen kaikkee pientä juttua täällä värkkäillyt. Neulonutkin vimmatusti,mutta ei kovin moni työ ole valmis. Toki nyt joku pieni. Tänään taas neulekahvila-iltakin :)
Tässä tulee kuvaa aikaansaannoksista ja vähän muustakin.

2020495.jpg
Tälläisen lakin tein nuorimmalle lapsenlapselleni. Aikaisemmin tein jo yhden lakin hänelle,mutta siitä tuli niin just ja just,että ei kauaa sovi. Nyt kokeilin tälläisen toisenlaisen ja tää istui hyvin. Mallin löysin Annen blogista.Kiitos,kiitos Anne,kun olit ohjeen kirjoitellut. Vaaleansininen lanka vyötteetön jämä,vihreä lanka Smart ja valkoinen Maijaa.

2020500.jpg
Vähän hassusta paikasta hassusti kuvattu :) Mutta siinä vähän näkyy sivikavennuksia,eikä lakki kyllä oikeesti päässä ole suinkaan suippo. Noitten sivikavennusten kohdista lakki istuu hyvin korville ja kun siitä kohtaa on nauhojen kiinnityksetkin. Näihin pieniin töihin saa käytettyä kivasti sellaisiakin lankoja,joita on vain vähän.

2020505.jpg
No,joo mitäkähän tässä on kuvattuna!! Nuo helmet pitäis olla pääosassa,mutta tuli vähän muutakin sisustusta mukaan! Nuo helmet tein itselleni. Halusin yhteen asuuni turkoiset helmet ja menin helmivarastolleni,joka ei kyllä ole suuri. Valitsin kahta erileista helmeä, joista pujottelin tälläiset yksinkertaiset.

2020503.jpg
Tälläisen upean palkinnonkin olen saanut! Voi,Kiitän ja niiaan kauniisti Dorikselle,joka minulle tälläisen hienon palkinnon ojensi ! Tässä oli sääntöjä ,miten jatketaan eteenpäin,mutta koska niin monet teistä ihanat ystäväiseni olette jo tämän saaneet,niin en tämän kummenmin jatka,vaan haluaisin antaa tämän monille,monille sisustusblogeille,sekä käsityöblogeille,joita saan käydä ihalemassa ja jotka minuakin innoittavat. Vaikka en tätä tämän kummemmin jatka,niin se ei tarkoita sitä ettenkö suuresti arvostaisi. Vaan siinä jatkamisessa mulla on sekin,kun mä olen onneton tietsikan kanssa ja mun linkitykset tahtoo usienmiten epäonnistua :) Mun kyllä pitäis viitsiä paneutua kunnolla opettelemaan se;apua ja neuvoja kyllä saisin.