Intsu taas karkasi koneelle,vaikka yhtä ja muuta puuhaa olisi,ennenkuin parin tunnin kuluttua lähden ajelemaan S:joelle neulekahvilaan.Voi kuinka kiva nähdä taas kanssaneulojia pitkästä aikaa,kun viimekerralla en päässyt mukaan.
Lastenlapsia koetan koko ajan nyt varustella talveksi. Tälläkertaa neuloin ensiviikolla 10v täyttävälle pojalle
tumput.

1986836.jpg
Tälläinen mallikuvio löytyi viimeisestä Novitasta. Siinä oli vähän eri langalla tehty tyttösen pipo ja lapaset. Mä tykästyin kuvioon ja tein pojalle nää lapaset. Lankana on Janne.

1986838.jpg
Minulla on tapana ainakin lapsille tehdä aina kaksinkertaiset ja mä neulon tälläisen sisälapasenkin. Muuten niinkuin lapanen,mutta vartta en tee kaksinkertaiseksi. Se olisi sitten jotenkin niin tönkkö. Mä ompelen tuon sisälapasen käsin kiinni lapasen kärjestä,peukalon kärjestä ja sitten tuosta lapasen suusta mihin resori loppuu. Sisälapasen teen jollain ohuemmalla langalla. Tässä lanka oli joku vyötteetön vanha sekoitelanka

1986834.jpgVauvaonnitteluja lähetin tuttavalle tälläisen kortin kera. Mä en tee mitään sellaisia atch-kortteja vai mitä ne nyt ovat. Mulla on vain tälläisiä omintakeisia yksinkertaisia askarteluja :)

1986835.jpg
Kortti sisältä.

1986840.jpg
Tämä on tään päiväinen ylläri,jonka posti toi päivääni piristämään!! Ihanaakin ihanampi,kirjailtava kaitaliina ja pari tokkaa muliinilankaa. Lämmin,sydämestä asti tuleva kiitos Sinulle Kerttu-Liisa :)