Nyt alkaa uupumus painaa koko kroppaa ja taidan vaan loppuillan roikkua tässä koneella. Mitä nyt välillä aion iltakahvit keitellä.
On taas tullut puuhattua kaikenlaista. Eilinen ilta oli tosi ihana seurakunnan käisityöpiirissä. Oli yksi uusikin tullut meidän porukkaan ja se taas lisää inspiroi meitä "vanhoja". Kiireen vimmalla töitä tehdään,kun reilun parin viikon päästä on meidän ryhmän h-hetki,eli myyjäiset :)

2094103.jpg
Vain pienet lasten sukat olen tikutellut. Vähän samantapaiset,kuin edellisetkin,jotka oli vihreät. Nyt siniset ja lankana seiskaveikka.

No,tää päivä on mennyt melko tarkkaan keittiöhommissa. Leipoessa ja laatikoita tehdessä.
2094096.jpg
No tässä on ekaksi mörvelö :) Mä ostin tuon vuoan tai muotit Lidllistä. Muotti on silikonia. Mulla ei silikonisia astioita ole ollutkaan minkäänlaisia. Meinaan ensiviikonloppua pitää toiseksi nuorimman lapsenlapseni 1-vuotis synttärit. Niitä ajatellen,kun meidän porukassa on paljon lapsia,niin meinasin tehdä leivonnaisia tuolla muottisysteemillä. No ei vaan onnistunut. Tuo yksi Mikin pää on tuossa kuvassa ja ei sekään kyllä julkaisukelpoinen :) Nuo nimittäin tarttui niin pahasti muottiin kiinni,vaikka mä muotit voitelin. Mä kai liian nopeesti aloin irroitella,ois pitänyt enempi jäähtyä. Mutta kun hätäilin,niin hätäilin. Mä joku kerta kun on enempi aikaa,niin kokeilen kyllä uudelleen. Mä en kokeillut kuin tuon yhden kerran ja loput taikinasta paistoin reilusti muffinsseiksi.

2094098.jpg
Tässä nuo muffinit,pullaa,pullaa  ja yhdenlainen kinkkupiirakka!

2094101.jpg
Ja lisää pullaa ja toscakakku. Sitten tein laatikoita joulua varten,jotka menee pakastimeen. Nyt on tehtynä sekä lanttu,että porkkanalaatikot. Maksalaatikot teen lähempänä joulua. Mä olen aina pikkuisen suuruudenhullu leipomusten kanssa. En mä oikeastaan niin kauheesti tykkää leipomisesta,ehkä vähän,mutta en paljoa. Sittenkun alan leipoa,niin teen kaikkea,kaikkea,ettei mun vähään aikaan tarvitse tehdä. Loppuviikosta teen nyt kyllä vielä juhliin täytekakun,voileipäkakun ja jonkun hyytelön. No niin nyt menen välillä sitä iltakahvia keitteleen ennenkuin taas täysillä uppoudun tänne blogien maailmaan lukemaan mitä työ sielä olette puuhailleet!