Eilisenä päivänä tuntui,että kohtasin enkeleitä!. Heti aamusta tuli luonani käymään kuulon kuntoutusohjaaja. Koko ikäni olen huonosta kuulosta kärsinyt ja kuulolaite on korvan takana. Nyt olivat sairaalasta lähettäneet tuon kyseisen henkilön käymään ,kun kuulokäyräni on niin huono,että oikeuttaa apuvälineisiin. Kyllä oli ihanaa. Ajatella hänen käyntinsä oli maksuton ja mä sain monia apuvälineitä ilmaiseksi,jotka uskomattoman paljon auttavat minun arkeani!! Esim. tuohon meidän lankapuhelimeen laitteen,josta voin säätää voimakkuuden niin suurelle,että nyt pystyn sillä soitella ! Sitten sain television katseluun kivan laitteen,josta saan itselleni säädettyä tv.n suurelle ja mä nyt voin katsoa kotimaisiakin ohjelmia niin,ettei muita häritse .Tää on todella tuntuva parannus! Sain myös ikioman herätyskellon. Sellaisen litteän,jonka saan laittaa tyynyni alle ja se sekä äänellä,etä värinällä herättää. Suuri asia,että vois kerrankin elämässä itse herätä herätyskelloon!Myös palohälyttimiin erikoistoiminnot. Monia toisille itsestään selviä asioita. Sanoinkin  tälle kuntoutusohjaajalle,että mulle tuli joulu nyt ja lahjani sain. Olen niin,niin kiitollinen ja onnellinen näistä apuvälineistä!
Eilen illalla virkkailin enkeleitä myöskin. Neljä enkeliä sain tehtyä ja nää menee myyjäisiiin.

2139084.jpg
Mä en osannut taaskaan kuvata hyvin,sillä nää ovat livenä paaaaljon nätimpiä. Noi helmet päässä ei näy kuvassa niinkuin ne ovat. Niitä on enempi kussakin enkeleissä muodostaen sädekehän päähän. Samoin puvun helmassa. Kolmessa on hopean väriset pienet helmet ja yhdessä kullanväriset. Enkelin mekko on virkattu Kotiväestä ja mukana se aikaa sitten Lidllistä ostettu hopeakimalle- lanka,joten noissa puvuissa on hienoinen hohde. Mallia ei ole missään lehdissäni tai voi kenties samantapaisia olla,mutta mulla on tommonen pieni enkeli ,ystävältä saatu,jonka mukaan mä "sävelsin" nuo.

2139085.jpg
Tälläviikolla on leivontapäiväkin miltei joka päivä! Nuo joululimput leivoin eilen. Kuusi niitä tein. Pari syödään nyt ja loput kiireesti pakkaseen joulua vartoamaan.
Tänään leivotaan myös. Pipareita nimittäin. Mä olen omat piparini tehnyt, mutta mummin enkelit tulee kanssani leipomaan. Toinen on pieni prinsessainen,mutta en mä nyt tiedä voiko tuota toista sanoa pieneksi! Minua paljon pidempi,mutta ihanaa kun hänkin haluaa kanssani leipoa. Enkeleitäni kuitenkin molemmat! Mulla on taikinaa valmiina ja pursotin aineita.
Huomenna sitten on aikomus leipoa myyjäisiin. En ole vielä varma mitä sinne,mutta sen näkee sitten.
Rauhaisaa,kivaa viikonloppua kaikille !