Tänään olisi Tikkuajien pikkujoulu. Saas nähdä ehdinkö sinne. Taas mulla hirvee kiire. Aamulla olin jo klo 8.00 jalkahoitajalla terv. kesk. Oi kuinka jalat ovat aina niin kevyen tuntuiset,kun sieltä tulee.Lapsia olen kuskannut ja heti taas lähden asioille.
 Ystäväni teki tälläisen tontun!

2134247.jpg
Tälläinen vanha ja tuttukin malli tässä tontussa styrox-pallot sisällä. Se mikä tässä on se kiva juju,niin on se,että tässä on taakse laitettu pieni magneetti,joten se pysyy esim. jääkaapin ovessa,niinkuin minulla. Näitähän olisi kiva olla iso ryhmä oikein , mutta en kyllä millään ehdi tehdä. Ehkäpä jonain vuonna...

2134246.jpg
Tämä pompula-langasta neulomani kaulahuivi menee lahjaksi. Samaa lankaa kuin aikaisemmissa postauksissa esiintyvä vaalean vihreä huivi. Mä langan tilasin netin kautta Tapion Kaupasta. Siinä selailin ja halusin huiviin valkoisen langan. Siinä kuvasta ei nähnyt,mutta langassa olikin pieni hopeinen kimalle. Ihan kivan lisän se huiviin teki.