Taas vaan uusi viikko on pyörähtänyt käyntiin. Minun herätyskelloni soi tänäaamuna 4.45 ja minä menin tuon pojanpoikani kotiin 5.30,kun äitinsä kiiruhti töihin. Hänellä on monenlaisia vuoroja ja kun on varhainen aamuvuoro,niin menen heille odottelemaan,että ei tuota pientä tarvi niin aikaisin lähteä kuskaamaan. Hän nukkuikin kahdeksaan ja minä siellä ehdin pari tuntia neuloa:) Nyt pieni taas jo just uinahti ekoille päiväunille.

Mulle on tulossa puuhakas viikko. Taitaa olla neljät synttäritkin tälläviikolla,mutta ei millään kaikkiin ehdi,kun on muitakin iltamenoja. laitan vaan lahjoja toisten mukaan.

Tässä pyhänaikana mä väkersin uuden kranssin ulko-oveen ja maltoin vihdoin ottaa joulukranssin pois.

 

Voi,näyttääkö tääkin jouluiselta! Piti tuleman vaan talvinen kranssi. Mulla oli talvikranssi ennestäänkin,jonka ajat sitten olin tehnyt sen myös. Siinä vaan oli pieniä lintuja,niin eikös mitä ,oikeat linnut kävivät ne nokkimassa pilalle:) Spray-maalilla maalattuja käpyjä ja huurteisia marjoja. Sitten nauhan,jonka kiesin kranssin ympäri,niin virkkasin Fanny pörrölangalla,kolme pylvästä kerros. Ei tuo nyt hääppönen ole,mutta saa kelvata,kunnes tulee kunnon kevät. Aurinkoinen ja ihana. Eikös vaan me sellaista odoteta ja toivota!