Niin on taas viikko mennyt hui hai vaan ja viikonloppu edessä. Monen,monenlaisissa touhuissa,mutta ei ole ehtineet käsityöt paljon edistyä. Niinpä napsin kuvaa keskeneräsistä!

 

Tässä muutama. On niitä vielä muitakin. Virkkaus,neule ja ristipistotaulu. Kerron noistakin sitten tarkemmin,kun valmistunee. Taululla alkaa olla kiire,se pitää ensiviikolla saada kehyksiin. Tulee lahjaksi. Virkkauksen pitää olla valmis maanantaina. Neuleella ei ole aikataulua.

 

Nykyään mun päätoimi on tässä! Huolehtia tuon rattaissa köllöttelijän hyvinvoinnista ja viihtyvyydestä. Tämä onkin ihana virka ja niin palkitseva! Minä olen hyssytelleyt hänet tuossa päikkäreille ja kun nukahtaa,niin nostan siitä sitten pinnasänkyyn.

Tänään tuon pienokaisen uinahdettua mä kasasin kiireellä tälläisen voileipäkakun. En tiedä miltä mahtaa maistua ja kun ohjetta ei ole missään. Tää on taas  a´la Intsu :D Tämän kakun vien tässä illalla vanhimman poikani luo,jolla on tänään synttärit. Lämpimät Onnittelut ja Halaukset Sinulle Poikani! On mulla pakettikin,mutta sitten keksin tehdä vielä voileipäkakunkin. Tämä poikani täyttää 36v ja sehän on ihmeellistä,kun enhän minäkään niin vanha voi olla :D Minä sain hänet nuorena,vain 17-vuotiaana! Olin teiniäiti,niinkuin nykyään sanottaisiin. Niin vain olin silloin ja olen nytkin ,niin onnellinen pojastani! Kun hän oli kahden viikon,niin isänsä joutui lähteä armeijaan. Muistan miten olin siitä murheellinen ja miten sattuikaan meille tulla edellisiltana joku vanhempi vakuutusasiamies,joka kertoi,että kun hänen poikansa oli tuon kahden viikon ikäinen,niin hänen piti lähteä sotaan. Niin minä ajattelin,että eihän armeijaan meno ole mitään siihen verrattuna,että kyllä me pärjätään ja pärjätty on. Nyt tällä pojallani on itselläänkin kolme poikaa. Ja niinpä tulin ostaneeksi hänelle onnittelukortin,jossa on selvästi heidän perhekuvansa:D

Vai mitä mieltä olette Kieli ulkona

Mukavan mukavat viikonloput jokaiselle!