Eteläisessä Suomessa taitaa olla hiihtoloma ohi,mutta näillä lakeuksilla se on parhaillaan. Isännyyskin on lomalla,joten meillähän on tässä oikein rattoisaa :D

Katsookaapas Intsua,kuinka suuruudenhulluksi nyt on heittäytynytkään :D  Mä nimittäin tulin tilanneeksi netistä kukkien siemeniä,kun halvalla sai... muutamat vaan tilasin... niin..muutamat tuhat siementä !! Iiik mihin minä noitten kanssa joudun!

 

No kerrottakoon,että noista on "vain" puolet minun. Niitä pitäis laittaa itämään tälläviikolla osa. Ensikuulla lisää ja huhtikuulla ja osa kylvetään suoraan maahan. Mä mietin mihin noi kaikki sopii itämään! Jos ne nyt itämään saan ja koulittua hyvin,niin sitten sijoituksessa ei ole ongelmaa. Ulkona tilaa riittää ja mun lapsillakin kyllä pihoja on. Tästä se kevät pikkuhiljaa alkaa ja kesän odotus!

 

Täällä tietysti minun ja mieheni kanssa hiihtolomaa viettää tää karvainenkin otus. Istuu vetoavakatseisena keittiön lattialla. Tuo vetoava katse tarkoittaa ruokaa ja ruokaa ja lisää ruokaa pohjattomasti. Vaikka olisi justiin syönyt isot annokset,niin ruokahalu on ääretön,söisi ittensä kuoliaaksi. Stoppia ei tulisi aikasemmin!

Mulla ei ole mattoja nyt keittiön lattialla,kun olen ne pessyt ja kuivuvat parhaillaan pesuhuoneessa.

 

Sitten keittiön penkillä,kuinka ollakaan ,tietenkin rakkaimman lelunsa kanssa. Sindi lähettelee terveisiä,hännänhuisketta kaikille blogikoirille ja kissoille myös. Sindi on kissojenkin ystävä. Muutenkin äärettömän kiltti luonne.