Pikkuisen täällä takatalvea on pukannut päälle,kun aamulla ajelin lapsenlasta hoitamaan,niin pakkasta oli-16 astetta. Nyt on vähän lämmennyt,kun onneksi aurinko paistaa jo korkealla.

Mä olen ollut aika vetämätön yhä. Kaikenlaista kiirettä ja rästihommia on,mutta paljoakaan ei saa aikaiseksi. Tauti vei kunnon alas,jos ei se kovin kummonen ole alunalkaenkaan ollut. Mutta kun yhä sitä samaa äitivainaan periaatetta"vähän päivässä,paljon viikossa",niin eikö kaikki asiat tästä tule hoidettua.

Mä koukuttelin taas yhden liinan.

 

Taas mun samoja vanhoja mallia,jota ei ole mulla enää lehdessä tallessakaan muutakuin päässäni. Mä olen kaiken kaikkiaan vuosien mittaan tehnyt näitä ainakin varmaan parikymmentä ellei enempikin. Monille,monille ystävilleni ja nyt tään vien myyjäisiä varten. Lankana Novitan Kotiväki ja koukku 1,5.

 

Eilen meillä kävi päivällä pitkästä aikaa vieraitakin ja sitten myöhemmin iltapäivällä puutarhassa tälläinenkin vieras! Koettaa olla paljaitten puskien takana muka piilossa. Isäntä oli ikkunasta räpsinyt kuvia. Voi pupuraukkaa,eikö olekin suloinen. Ruokaa varmaan etsi.

 

Tääläisen tunnustuksen sain myös PILLILTÄ . Kiitos,kiitos Sinullekin! Mä en taida osata jatkaa,kun on niin paljon ihania blogeja ja jo niin monille on jaettu,mutta aina nää tietysti erityisesti ilahduttaa.