Hyvää alkanutta viikkoo kaikille ja kiitos taas kommentoinneista!

Olen ollut paljon menossa pyhänaikana. Lauantaina Kauhavalla taas niin virkistävässä neuletapaamisessa. Eilen sitten pojanpoikani 4-vuotissynttäreillä. Nyt pitäis tätä viikkoo aloitella. Tänään on ohjelmassa hammaslääkärikin. Mulla on sinne aina se sama asia,kun aikaa soitan,jostain hampaasta on pudonnut iso pala :D Minun hampaat tapaa lohkeilla kuin styrox. Arvelen sen johtuvan sairauksistani ja suuresta lääkemäärästä.

Kuka se sanoikaan viimeksi ottavansa jotain muuta käteen vaihteen vuoksi kuin neulan! Kuinkas kävikään..

Viikonlopun aikana olen aloitellut tätä kanavatyö-taulua. Kyllä mä olen neulonutkin vimmatusti ja olen vähän virkannutkin. Mulla on nyt tosi monia isoja töitä kesken ja koko ajan mielessä pyörii kymmeniä malleja joita vois tehdä :D Mutta tuon taulun".Jeesus Siunaa lapsia",olen ostanut jo ei viime vaan edellisyksynä Tampereen messuilta. Se miksi tuota taulua olin jo kauan mielinyt,niin on se,kun tuolla äidillä on viisi lasta tuossa. Niinkuin minulla,kaksi tytärtä ja kolme poikaa Ja minäkin toivon,että Siunaus kulkisi mukana heidän elämänsä matkalla.

 

Minä tykkään lukeakin kovasti ja tässä taannoin liityin Johanna-kirjakerhoon. Liittymislahjaksi valitsin mm. tämän kirjan. Mä harvoin täällä lukemiani esittelen,vain silloin kun joku kirja on mielestäni poikkeuksellisen hyvä. Tää antoi paljon ajatuksia ja jäi puhuttelemaan. Kirja kertoo kahdesta erilaisesta kohtalon sattumalta yhdistämästä tytöstä 1800-luvun Kiinassa. Lapsuudesta,naisena,vaimona,äitinä olemisesta. Se kertoo naisten kivun,menetysten ja alistamisen täyteisestä elämästä suljettujen seinien sisällä. Kertoo myöskin ystävyydestä.