Taas uusi viikko alullaan kaikkine tapahtumineen. Mitä se sitten itse kullekin tuo tullessaan. Toivottavasti mukavia asioita ja tapahtumia. Minulla on ainakin tiedossa kaikkee mukavaa. Huomenaamulla vähän ennen seitsemää ajelen vanhimman poikani perheen luo ja saan hoidella koko päivän 4-vuotiasta pojanpoikaani. Tuleehan sitten myöhemmin kaksi vähän isompaa lasta koulusta seurakseni. Sitten loppupuolella viikkoo sinne reissuun.

Eilen tikuttelin pikkulikalle lapaset sitä samaa sarjaa tein,kuin edellisen postauksen sukat. Jäi lankoja,niin ajatelin ,että tuleepa lapasetkin.

 

Tuo raitalanka kun on pätkävärjättyä,niin tulee raidat vähän erilaiset,mutta en edes voinut sovitella väriä kohdalleen, kun lankaa oli niin vähän. Niin päätin ettei haittaa.

Käsitöitten saralla aina tapahtuu. Milloin enempi ja milloin vähempi,mutta jotain kuitenkin. Nyt olen vähän aloitellut kirjailemaan lahjaksi samaani liinaa. Tämä on hauska mielenkiintoinen työ, mutta teen tätä nyt vain silloin tällöin , kun mulla on monia kiireellisempiäkin töitä tehtävänä. Mm. lahjoiksi tarvii tehdä.

 

Tälläinen ihana tunnustus tulla tupsahti PONNIN PUUHAPAJASTA ! Kiitos Pirjo! Kyllä mieltä lämmittävää,kun minua näin  muistit. Mun pitäis jakaa tätä ja mä jaankin. Ihan teille kaikille. Jokainen blogi missä olen vieraillut on minulle hyvää mieltä tuottanut! Kiitos!