1244298805_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Intsu täällä pakkailee joitakin kassejaan. Ainakin käsityöt,pari kirjaa,hygeniatuotteita yms. Ei,matkoille en ole lähdössä,vaikka mieli tekisi,mutta se on nyt tällähetkellä kovin kaukainen haave. Sen sijaan huomenaamulla menen sairaalaan vuodeosastolle. Se on sisätautiosasto ja minua koetetaan hoitaa siellä nyt ensin leikkauskuntoon. Minulle on tulossa iso ja vaarallinen leikkaus vatsan alueelle. Tai ei se yleensä olisi niin vaarallinen,muutakuin mun tapauksessa johtuen niin monista muista sairauksistani. Kerron sitten leikkauksestani enempi,kun tulee ajankohtaiseksi. Tämän hetken suunnitelman mukaan mut leikataan viikon tai kahden päästä. Mä uskon,että pääsen tässä välillä sieltä kotiin. En tiedä joudunko olemaan sairaalassa koko viikon vaiko muutaman päivän. Minusta otetaan kaikenmaailman kokeita. Tehdään laajat sydäntutkimukset sydänvikani vuoksi ja diabetestani tasapainotetaan,kun ovat tehneet terv.kesk. hoitovirheen ja mulla on ollut vääränlaiset insuliinit. Nää väärät vaihdettiin vuosi sitten,kun silloinen lääkäri sanoi,että ne mitkä mulla oli,niin lihottavat. Hän vain ilmeisesti inhimillisessä erehdyksessä kirjoitti väärän yhdistelmän. Minä pistellyt ja pistellyt ja ihmetellyt,kun en saa sokeriarvoja kuntoon ja nyt vasta diabeteshoitaja katsoi,että tuo insuliiniyhdistelmä on mahdottomuus ja uusi omalääkäri on vaihtanut oikean yhdistelmän,mutta tätä koetetaan vielä tasapainottaa.

Kaikesta huolimatta mukavaa viikkoa teille kaikille! Minä palaan koneen ääreen teidän blogeja lukemaan/tervehtimään heti kun kotiin pääsen.

1243625435_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Näihin Taivaallisen Isäni turvallisiin käsiin jätän teidät ja itseni.

Intsu