Sydämelliset kiitokseni teille kaikille onniteluista meikäläisen vanhentumisen johdosta! Vaikka,eikö tässä osanotto olisi enemmän paikallaan,kun yhä vain rupsahtaa.....:D

Eilen te monet olette olleet viettämässä Kip-päivää. Minä olin kotosalla. En ehkä olisi kyennyt istumaan niin kauaa,olisin väsynyt liikaa ja tullut kipeemmäksi. Niin jäin kotiin ja yksikseni käsitöitä tein  ja kaikkee muuta pientä,kuten kirjaa luin ja tyttären kanssa puhelimessa pölötin! Illalla pitkästä aikaa lähdimme kylään ja oli niin,niin kiva ilta.

Toissapäivänä sain taas kerran virkatun liinan valmiiksi ja nyt sain aikaiseksi kuvata sen tänne.

1244971434_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Malli on Dianan Virkkausmaailma -lehdestä ja tälläkertaa luulisin,että on aika tarkoin mallin mukaan tehty. Malli oli kiva ,ehkä hiukan haastavampi tuon värityksen vuoksi. Lankana ihana ,yksi mun suosikeista, Catania puuvillalanka.

 

1244971734_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tälläisen mieltä lämmittävän tunnustuksen sain LEENULIINILTÄ . Kiitos kaunis Sinulle! Mä sitten saan jakaa tätä eteenpäin ja voi kuinka se on vaikeaa,kun kaikille haluaisin. Mutta pakon edessä mä sitten ojennan muutamille. Ei tässä ole mitään kummenpia perusteluita,senkuin vain summissa ketä mieleen tulee,sillä kaikilla teillä on ihanat blogit ja niitä on niin äärettömän paljon joissa vierailen.

No enisksi tietysti Leenuliinille takaisin Enkelin silmin blogiin

Sipille, Sipin silmukat blogiin

Eilalle, Vyyhdin viemää blogiin

Tesalle, Tulihan tehtyä blogiin

Susulle , Susun silmukat blogiin

Pamille Pamin puminat blogiin

Eipä tässä muutakuin rattoisaa sunnuntaita.