Enkeleitäpä hyvinkin. Meillä kun on jatkuvasti synttäreitä,niin omalla porukalla kuin tutuillakin,niin aina saa miettiä lahjoja. No aika usein mun antama lahja on enkeli. Kyllä mä paljon muutakin lahjaksi annan. Riippuu siitä minkä tyylinen lahjan saaja on,mistä ajattelen hänen tykkäävän. Joskus ja aika useinkin lahja on myös jotain itse tehtyä. Eilenkin illalla oltiin pienillä synttäreillä ja tälläkertaa sen  enkelin vein. Se oli tämmönen.

 

1246429627_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kuvasin sen nopeesti vain lähdön hetkellä kukkapenkin kiveyksellä. Itseasiassa mulla oli kaksi näitä enkeleitä. Toisen sai toinen synttärisankari ja toisen toinen. Tää on kooltaan aika suuri.

 

1246429653_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tämä sitten on omassa vessassa. Onkohan tääkin harrastus mennyt liian pitkälle,kun nyt on enkut vessassakin:D  Niin,tai ei tää nyt ole vessaan ilmestynyt,vaan on kyllä ollut jo pidemmän aikaa.

 

1246429683_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Vielä saippuakotelonkin reunalla enkeli istuu.

 

1246429601_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Vielä kuvaa koiruuresta. Sen on kuuma ja se on kipee ja makaa kuin emakkopossu!

Minä olen eilen ollut sen kanssa puoli päivää elukkalääkärireissulla naapuri kaupungissa. Koiruusella toinen korva tulehtunut. Se kun taas on ollut uimassa,niin korva kipeeksi ja märkimään. Se on aina tuo sama toinen korva. No elukkalääkärillä nukutus ja korvan huuhtelu. Se kestää miltei pari tuntia se nukutussysteemi ja minä lähden odottelemaan kaupungille. Se  onkin vaarallista,jos erehtyy koko sen ajan shoppailemaan,niin sitten vasta kalliiksi tuleekin koiran hoito,kun se jo muutenkin kirpaisee. No minä oli maltillinen kitltti tyttö. (huom tää lause oli erityisesti miehelleni tiedoksi,varmuuden vuoksi ellei hän sitä vielä ole huomannut :D) Minä vain istuin citymarketin kahviossa ja join light-limpsaa,enkä shoppaillut lainkaan! Koira oli aivan pökkyrässä kun sen sain hakea. Käveli kuin olisi pullon juonut ja toista aikois. Tuossa se on illalla asettunut maata keittiön lattialle jääkaapin viereen,kun ei tahtonut jaksaa kävellä,niin parempi maata tuossa siltävaralta, jos sattuis jääkaapin ovi aueta:D