Kaiken aikaa olen ollut niin menossa,että en muka meinaa ehtiä blogia päivittää,vaikka mulla valmiitakin töitä on. Kun kerran en saanut peukaloni kanssa niitä suuria leipomuksia +muita juttuja tehtyä,niin minähän olen sitten koko ajan hypännyt! Kyläillyt ja kaikenlaisia muitakin menoja koko ajan itselleni järjestänyt ja lastenlastakin vähän kaitsenut. Tapani mukaan hötkyillyt sinne ja tänne!

 

Olen saanut tämän suurehkon kanavatyön mm. valmiiksi ja kehystytin sen samantien. Voi kun mä olen tähän tyytyväinen ja tykkään kovasti. On niin kiva olla aina kun jonkun isotöisen jutun saa valmiiksi.

Olen ennekin monasti sanonut,että mä en jotenkin osaa alkaa mukaan yhteisneulomuksiin mitä täällä blogimaailmassakin on,vaikka voisvat olla mukavia juttuja. Mä olen niin oman tien kulkija  siinä asiassa. Mä ehkä ottaisin yhteisjutuista paineitakin. Ajattelin vaan kun toisinaan(nytkin taitaa olla) on menossa langankulutuskampanjakin ,että jo kerääntyineitä lankoja ois tavoitteena kuluttaa mahdollisimman paljon ja niin ja niin monta kiloa. Mä en välttämättä lankojen painon perusteella paljonkaan oisi kuluttanut nurkista pois kuleksimasta,sillä mä teen kirjailuja,ristipistoja ja kanavatöitäkin. Jos langat punnittais,niin eihän tuollaiseen suuritöiseenkään kanavatyöhön niin paljon lankaa kulu,vaikka pistoja on tehty satoja,ellei tuhansia! Mutta kuka tykkää ja kenelle yhteistempaukset sopii,niin siitä vaan mukaan esim. sukkasatoon:D

Tunnelmallista loppuviikkoa ja hauskoja Venetsialaisia!